Nasze zajęcia
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
"Zimowa Kraina" - zajęcia świetlicowe w starszej grupie wiekowej z wykorzystaniem klocków Korbo....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
"Zimowa Kraina" - zajęcia świetlicowe w młodszej grupie wiekowej z wykorzystaniem klocków Korbo....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
Wykorzystanie sprzętów i urządzeń z programu Laboratoria Przyszłości podczas zawodów i imprez szkolnych....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
"Kolorowy Świat" - zajęcia świetlicowe w starszej grupie wiekowej z wykorzystaniem klocków Korbo....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
"Kolorowy Świat" - zajęcia świetlicowe w młodszej grupie wiekowej z wykorzystaniem klocków Korbo....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
W dn. 30.09.2024r. uczniowie klasy 1b świętowali Dzień Chłopaka. Dziewczynki złożyły swoim kolegom życzenia, wręczyły przygotowane dla nich śliczne upominki, a następnie wszyscy bawili się i integrowali podczas układania klocków KORBO....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
Wykorzystanie przez uczniów aparatu fotograficznego. Podczas imprez plenerowych oraz świetlicowego podsumowania roku, uczniowie pod kierunkiem pani Jolanty Kowalskiej oraz Sylwii Bednarek doskonalili umiejętność posługiwania się cyfrowym aparatem fotograficznym....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
W dniu 17.06.br. na zajęciach logopedycznych z p. Anną Wardęcką uczniowie klas I-II doskonalili prawidłową wymowę podczas recytacji i mowy naprzemiennej, wykorzystując sprzęt (mikrofon) z laboratoriów przyszłości....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
W maju uczniowie klasy 3b wykorzystywali klocki Korbo zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Przy dobrej zabawie doskonalili umiejętność logicznego myślenia, zdolności manualne, a także kształtowali zgodną współpracę w grupie....
#laboratoriaprzyszłości
#laboratoriaprzyszłości
W klasach VII odbyły się lekcje dotyczące spadku swobodnego. Obserwację spadku ciał o różnych masach, równych masach, różnych powierzchniach rejestrowano za pomocą aparatu fotograficznego. Możliwość odtwarzania filmu w systemie poklatkowym pozwoliło uczniom wyciągnąć wnioski potwierdzające obserwac...